Počnite što pre

Zategnite svaki deo nogu: Jednostavna vežba za unutrašnju stranu butina (VIDEO)

Ne zaboravite na vrlo važan deo
Fitnes 11.11.2015. - 13:27h Autor: Stil
Foto: Youtube Printscreen / Fitappy

Čak i ženama koje redovno vežbaju dešava se da zaborave na neke delove tela, koji kasnije odudaraju od ostatka i svojim izgledom narušavaju sav trud koji ste uložili u zatezanje mišića.

 

Kada je reč o nogama, najčešće se radi o unutrašnjoj strani butina.

 

Kako vam se to ne bi dogodilo, u svoju rutinu uvedite i jednostavnu vežbu pod nazivom Sumo čučanj, koja će vrlo brzo vaše butine učiniti savršeno zategnutim!

 

Vežbanje tokom menstruacije: 4 istine zbog kojih ćete početi sa redovnim treninzima!

 

Foto: Youtube printscreen / fitappy
Foto: Youtube printscreen / fitappy

Izvođenje je vrlo jednostavno, a sve što vam je potrebno jeste malo prostora i teg ili flaša vode.

 

Stanite u raskoračni stav, u obe ruke uzmite teg, ruke neka ostanu ispravljene i spuštene na dole. Počnite da radite čučnjeve koristeći mišiće nogu, a ruke sa tegom spuštajte na dole, "zaključane" i blago savijene u laktovima.

 

U podizanje tela uključite i trbušne mišiće, kako biste kičmu i kolena oslobodili pritiska.

 

Uradite bar 3 serije po 12 ponavljanja.

 

Pojedite pola kašičice dnevno ovog začina: Zamenjuje vežbanje, čuva srce od svih bolesti!

 

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs