Efektan pokret

Izvajan stomak, ruke i ramena: Zategnite gornji deo tela zabavnom vežbom! (VIDEO)

Uradite bar 10 ponavljanja, biće sasvim dovoljno, jer je ova vežba vrlo efektna
Fitnes 08.06.2015. - 13:53h Autor: Stil
Foto: Shutterstock

Sve dame koje ne volite vežbanja u teretani, na pravom ste mestu!

 

Ako želite da zategnete gornji deo tela - ruke, ramena i stomak, treba da radite samo jednu zabavnu vežbu! Biće vam potrebna lopta za pilates i malo strpljenja dok ne naučite da održavate ravnotežu na lopti.

 

Podignite noge na loptu i namestite se u položaj za sklek. Zatim pomoću trbušnih mišića i nogu privucite loptu ka sebi, tako da vam se zadnjica podigne što više, kao na fotografiji.

 

Uradite bar 10 ponavljanja, biće sasvim dovoljno, jer je ova vežba vrlo efektna.

 

Letnji izazov: Jedna vežba, 4 minuta, 28 dana, novo telo!

 

Inače, osim što ćete uspeti da zategnete problematične delove na gornjem delu tela, ova vežba je i odlična vežba snage, a odlična je i za aktiviranje nogu i zadnjice.

 

Nemojte odustati posle prvog neuspešnog pokušaja - uz ovu vežbu trenirajte i ravnotežu, koncentraciju, strpljenje i upornost!

 

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...