Korisni saveti

Stiglo proleće, trk u teretanu: Pravila za dobru pripremu!

Ukoliko ste i vi među onima koji su odlučili da se posvete sebi i pronađu odgovarajući trening, naoružajte se znanjem
Fitnes 21.04.2015. - 12:41h Autor: bizlife.rs
Foto: Shutterstock

Proleće je stiglo, a teretane svakoga dana postaju sve posećenije. Neophodno je da treninzi budu umereni i da se sprovode duži vremenski period jer vežbanje treba da postane zadovoljstvo koje će preći u naviku.

 

Ukoliko ste i vi među onima koji su odlučili da se posvete sebi i pronađu odgovarajući trening, obratite pažnju na ove bitne savete:

 

Budite seksi i ovog proleća: 3 vežbe za savršeno zategnute noge! (VIDEO)

 

1. Posavetujte se sa stručnom osobom

 

Spomenite ranije povrede, eventualne prelome i telesne tegobe koje ste prošli. Nemojte se ustručavati jer vam pitanja često mogu pomoći da dozirate svoj trening i da radite vežbe na pravi način.

 

2. Zagrevanje

 

Ne počinjite bez dobre pripreme. Neka to budu blage vežbe koje ćete ponavljati više puta dok se vaši mišići ne zagreju, a telo procirkuliše. Bez naglih pokreta.

 

Foto: Shutterstock
Foto: Shutterstock

 

3. Oprezno sa opterećenjima

 

Ne dozvolite da vam ambicija utiče na zglobove. Velike težine tegova brzo dovode do željenog izgleda ali ukoliko dižete više od onoga za šta ste fizički spremni možete ozbiljno ugroziti kičmeni stub i zglobove. Čuvajte se povreda.

 

4. Disanje

 

Obratite pažnju na ritam disanja tokom izvođenja vežbi. Pogrešno je da u jednom udahu uradite više ponavljanja jer time ometate rad srca, brže se umarate i stvarate napetost u organizmu. Pravilnim disanjem, takođe, širite kapacitet pluća i omogućavate pravilan dotok kiseonika.

 

3 aktivnosti koje troše stotine kalorija: Počnite već sada!

 

5. Slušajte trenera

 

Ukoliko vam neko vodi trening dobro slušajte kada opisuje vežbe. Bitno je da znate koje mišiće koristite za svaku vežbu i koji deo tela je u akciji kako ne biste opteretili zglobove, vrat, kičmu ili koristili pogrešne mišiće.

 

Foto: Thinkstock
Foto: Thinkstock

6. Ishrana

 

Nikako nemojte naglo promeniti režim ishrane. Ne želite da uzrokujete nesvestice, mučnine ili malaksalost. Hemijske suplemente treba izbegavati.

 

7. Istezanje

 

Dobro istezanje obavezno je na kraju svakog treninga.

 

8. Oprez

 

Za kraj, obratite pažnju na higijenu u objektu u kojem se bavite sportom. Ne sedajte na klupe pre nego što stavite peškir. Koristite papuče tokom tuširanja kako ne biste dobili gljivice. Perite ruke posle dodirivanja tegova i zajedničkih sprava.

 

Foto: Thinkstock
Foto: Thinkstock

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...