Najbrži efekat

Što duže izdržite, to bolje: Jedna vežba za čvrstu i podignutu guzu!

Iako svi imamo hiljadu izgovora zbog čega izbegavamo vežbanje, a posebno ono kod kuće, ovo je vežba na koju bi trebalo da prisilimo sebe na sve moguće načine
Fitnes
14:38h Autor:
Foto: Shutterstock

Iako je reč o jednoj vežbi, i to poprilično jednostavnoj, ona i te kako daje rezultate.

 

Lezite na ravnu, tvrdu podlogu, ramena spuštenih na pod, a noge podignite uz loptu za pilates, ne savijajući ih u kolenima.

 

OVDE saznajte kojih sedam grešaka pravimo tokom brijanja nogu - prestanite s lošim navikama što pre!

 

Stisnite mišiće zadnjice podižući se od podloge i oslanjajući se nogama na loptu za pilates, a ruke i dalje zadržavajte na podlozi uz telo. Položaj zadržavajte koliko god možete, minimalno 10 do 15 sekundi. No, kod ove vežbe, što duže izdržite, to bolje.

 

OVDE saznajte šta oblik tela govori o vama - noge, guza i kukovi vas odaju.

 

Zadržavajte podignutu zadnjicu, a zatim savijte noge u kolenima i primičite loptu stopalima prema sebi sve dok vam stopala nisu na lopti celom svojom površinom. Ponavljajte vežbu koliko god možete, a ako vam je jednostavnije, možete da se vratite u prvobitni položaj i ponovite nekoliko serija vežbanja sa sva 3 koraka.

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...