promo

VIŠE OD 13.000 ŽENA PREGLEDANO NA MOBILNOM MAMOGRAFU

Grand kafa – dobitnik nagrade „Kampanje sa svrhom“ za kampanju „Hajde da imamo vremena za pregled“

Lepi & Zdravi
15:58h Autor:
VIŠE OD 13.000 ŽENA PREGLEDANO NA MOBILNOM MAMOGRAFU
Kako se pregledati na mobilnom mamografu?, Foto: Promo

Od početka kampanje „Hajde da imamo vremena za pregled“, koju Grand kafa sprovodi u saradnji sa Institutom za javno zdravlje Srbije „Dr Milan Jovanović Batut“, Ministarstvom zdravlja i Fondom B92, od oktobra prošle godine do danas, više od 13.000 žena širom Srbije pregledano je u mobilnom mamografu.

Samo u Beogradu, gde je mobilni mamograf bio postavljen od 11. oktobra do 20. novembra, obavljeno je oko 2300 besplatnih pregleda. Tokom prethodnih meseci mamograf je bio i u Valjevu, Zrenjaninu, Kragujevcu i Negotinu.

Važnost akcije prepoznao je i Festival društveno odgovorne komunikacije, koji podstiče i odlikuje društveno odgovornu komunikaciju namenjenu dobrobiti dece i pojedinca. Kampanja Grand kafe „Hajde da imamo vremena za pregled“ nagrađena je titulom „Kampanje sa svrhom“ .

Grand Kafa
foto: Promo

„Kao odgovorna kompanija, i ove godine smo nastavili ovu veoma važnu akciju, kojom podsećamo da se za najvažnije stvari u životu može i mora naći vremena, a preventivni pregledi svakako treba da budu na listi prioriteta. Veliki odziv žena u svim gradovima u kojima je bio postavljen mobilni mamograf potvrđuje da radimo pravu stvar. Drago nam je da je naša kampanja prepoznata i od strane stručne javnosti i nadamo se da će se u budućnosti sve više brendova i kompanija okrenuti društveno odgovornoj komunikaciji i kampanjama”, rekla je Nina Cvetković, Senior Brand Development Manager u Grand kafi (Atlantic Grupa).

Uz poruku „Ne gledaj u šolju; pregledaj se!“, Grand kafa zajedno sa partnerima nastavlja i dalje borbu protiv najčešćeg malignog tumora kod žena – raka dojke, sa zajedničkim ciljem da se što veći broj žena pregleda i na vreme uspešno izbori sa ovom bolešću.

Rak dojke je najčešći maligni tumor kod žena u Srbiji, od koga godišnje oboli više od 4000 žena, a čak 1600 izgubi najvažniju bitku. Jedna od osam žena tokom svog života oboli od ove bolesti. U želji da promeni ovu statistiku, Grand kafa se uključila u aktivnu borbu protiv raka dojke i u okviru akcije „Hajde da imamo vremena za pregled“ omogućila ženama širom Srbije besplatne mamografske preglede.

Akcija je počela u Beogradu, pre nešto više od godinu dana, obeležavanjem oktobra - Meseca borbe protiv raka dojke, sa ciljem podizanja svesti o značaju prevencije, ranog otkrivanja i pravovremenog lečenja bolesti. Znajući da je „roze oktobar“ prava prilika, ali nikako i jedina da se podsetimo najvažnije poruke – da moramo naći vremena za pregled i brigu o sopstvenom zdravlju, Grand kafa je, zajedno sa Institutom za javno zdravlje Srbije „Dr Milan Jovanović Batut“, Ministarstvom zdravlja i Fondom B92, nastavila svoju misiju i tokom 2022. godine, obezbedivši velikom broju žena da besplatno urade “najvažniju sliku” koja može spasiti život. Kada se otkrije na vreme, rak dojke je izlečiv u preko 90% slučajeva, jer su tada terapijske mogućnosti veće i lečenje efikasnije.

Grand Kafa
foto: Promo

Mamografija je zlatni standard u dijagnostifikovanju raka dojke. Ovim pregledom se mogu otkriti promene u dojci, koje se ne mogu napipati ili otkriti drugim vrstama pregleda. Preporučuje se ženama starosne dobi od 45. do 69. godine, koje u poslednje dve godine nisu uradile mamografiju, kao i ženama posle 40-te godine koje u svojoj porodičnoj anamnezi imaju blisku srodnicu obolelu ili lečenu od raka (majka, baka, sestra…).

Iako je većina žena svesna učestalosti raka dojke i opasnosti koje ova bolest sa sobom nosi, u moru obaveza koje nameće ubrzani tempo života, ponekad se zapostavi preventivna brigu o sebi i svom zdravlju.

Zato Grand kafa nastavlja da poručuje „Hajde da imamo vremena za pregled“ i podseća na važnost brige o sebi i sopstvenom zdravlju.

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs