Seks prodaje, ali po koju cenu?

Reklame koje slave nasilje nad ženama

Scene silovanja, seksualnog ponižavanja, grupnog seksa samo su deo propagande koja je prisutne u modnim ali i dnevnim novinama, na internet portalima i TV-u. Poražavujeća je činjenica da je pola ovih reklama namenjena ženskoj populaciji.

Objavljeno: 06.06.2013. 10:43h 13:58h
Autor:
American Apparel je izgradio imidž na neprikladnim reklamama. FOTO:
Svaki komentar je suvišan. FOTO:
Uz novi auto, imaćete gepek pun otetih žena. FOTO:
Reklama ili uvod u sado-mazo porno film? FOTO:
Ovo je reklama koja se našla u svim modnim magazinima. FOTO:
Grupno silovanje na reklami kuće Calvin klein. FOTO:
Kupite cipelu i dobićete robinju. FOTO:

Dok listate svoj omiljeni magazin ili gledate TV neretko ćete naići na seksi slike koji za cilj imaju da skrenu vašu pažnju i prodaju ono što reklamiraju. Ali, po koju cenu?

Neke od ovih reklama deluju smešno, neke bezobrazno, ali svaka od njih je uvredljiva i seksistička. Ne možemo kriviti muškarce, kada je polovina proizvoda namenjena ženama i objavljuju se u ženskim magazinima. Tradicija ponižavanja žena u svrhe prodaje traje decenijama, a čak i kada se grupa žena pobudni, obično dobiju epitet besposličarki ili nečeg još goreg.

Nisu samo žene na udaru, već i devojčice. Seksi fotke sa tinejdžerkama od po 13, 14 godina su modna svakodnevnica. Iako se nekoliko puta digla prašina, posebno oko reklama brenda American Apparel, sve se završava na nekoliko kritičkih članaka i zgroženosti koja traje do sledećeg skandala poznatih.