Pozitivna strana
Nema misterije, poruka je jasna: Šta je to zasenilo najčudniju priču o crno-plavoj haljini?
Izborom svetski najpoznatije haljine za svoju kampanju organizacija je napravila sjajan potez, trenutno retko ko i retko šta može da privuče toliku pažnju kao ova dvobojana haljina
Autor:
Nakon svetske debate da li je jedna haljina crno-plava ili zlatno-bela, nakon otkrića da je prva opcija odgovor, a potom i saznanja da modna kuća, proizvođač haljine, ima model i u drugoj kombinaciji, najčudnija priča na internetu je dobila svoj nastavak.
Ovoga puta nema nikakve misterije, poruka je jasna- zaustaviti nasilje nad ženama.
- Zbog čega je tako teško videti je crno-plavu? Jedina iluzija koja postoji jeste da je ovo njen izbor. Jedna od šest žena je žrtva nasilja. Zaustavite nasilje nad ženama - glasi poruka organizacije "Salvation Army", koja je spovela kampanju protiv porodičnog nasilja.
Priča koju niko ne želi javno da ispriča: Ženu svaki dan tuku sin (11) i ćerka (9)!
Izborom svetski najpoznatije haljine za svoju kampanju organizacija je napravila sjajan potez, trenutno retko ko i retko šta može da privuče toliku pažnju kao ova dvobojana haljina.
"Roman Originals" je zlatno-belu haljinu dao na dobrotvornu aukciju koja će potrajati do nedelje. Humanitarane akcije koje je pokrenula ova haljina su najpozitivnija strana cele misterije.
U Velikoj Britaniji svake nedelje jedna žena strada kao žrtva porodičnog nasilja. Kampanje protiv zlostavljanja žena u ovoj zemlji rastu iz dana u dan, a njihov cilj je da svi shvate koliko mnogo mogu da učine u sprečavanju nasilja.
Dovoljno je da svaki nasilni čin gledaju kao negativnu pojavu, da odreaguju na nju i da prijave nasilje.