Počnite što pre

Dr Majkl Greger otkrio najveću tajnu medicine: Radite ovo i telo će se samo izlečiti, bez tableta!

Mahunarke su obavezne baš svakog dana, a potrudite se i da unosite dovoljno zeljastog povrća

Saveti stručnjaka,

Autor:

Dr Majkl Greger
Foto: Youtube printscreen / Talks at Google

Doktor Majkl Greger (Michael Greger) autor je bestselera "Kako ne umreti", prepoznatljivo je lice u Americi i šire, a njegovo stručnosti polje pokriva ishranu, bezbednost hrane i javno zdravlje.

On otkriva kojih šest namirnica bi svakodnevno trebalo da jedemo kako bismo se zaštitili od teških bolesti koje su u danšnje vreme postale prava epidemija koja dovodi do prerane smrti, poput raka, srčanih bolesti i dijabetesa.

On smatra da je najveća tajna medicine znati šta da unesete u telo, tako da se ono samo izleči, a vi budete siti i zdravi!

1. Mahunarke
Sočivo, leblebije, sušene polovine graška, soja i sve vrste pasulja su obavezne. Možda vam se supa od graška i umakanje šargarepe u humus ne čini korisnim, ali i tako unosite mahunarke. Trudite se da pojedete bar tri porcije mahunarki dnevno. Jedna porcija je, na primer, četvrtina šoljice humusa, pola šoljice kuvanog pasulja, sočiva, tofua ili puna šoljica svežeg graška ili proklijalog sočiva. Iako je i kikiriki tehnički mahunarka, doktor Greger ga je svrstao u kategoriju orašastih plodova (zbog nutritivne vrednosti).

Doktor kategorično tvrdi i nudi lek: Kad imate dovoljno ovog vitamina, ne možete da dobijete rak!

Foto: Thinkstock Foto: Thinkstock

2. Bobičasto voće
Jedna porcija bobičastog voća je oko pola šoljice svežih ili zamrznutih, a sušenih četvrtina šoljice. Iako su, biološki gledano, banana, avokado, pa čak i lubenica bobičasto voće, koristićemo kolokvijalni termin za malo jestivo voće, i dodaćemo i grožđe (i suvo grožđe) u ovu kategoriju. To naravno znači da ćemo dodati i voće za koje mnogi smatraju da spadaju u bobičasto voće, iako tehnički ne spadaju, na primer borovnice, trešnje, brusnice, jagode, dud.

3. Zeljasto povrće
U zeljasto povrće spadaju brokoli, kupus, blitva, raštan i kelj. Greger preporučuje barem jednu porciju dnevno (pola šoljice), i bar još dve porcije zelenila dnevno, lisnatog ili zeljastog.

Pulmolog iz Tiršove savetuje roditelje: Ovako ćete izgraditi jak imunitet deci bez lekova!

Foto: Youtube printscreen / Talks at Google Foto: Youtube printscreen / Talks at Google

4. Orašasti plodovi
Svako bi trebalo da jede bar 1 kašičicu mlevenih lanenih semenki dnevno, a osim toga i porciju drugih orašastih plodova ili semenki. Četvrtina šoljice oraha je dovoljna za jednu porciju, a ako volite puter (na primer od kikirikija), nemojte u jednom obroku uzimati više od dve supene kašike. Kesten i kokos nutritivno ne spadaju u orahe.

5. Začini
Doktor Greger preporučuje i četvrtinu kašike kurkume, a možete da dodajete i druge začine (bez soli) koje volite.

6. Žitarice celog zrna
Za dug život jedite i porcije žitarica celog zrna. Na primer pola šoljice tople ovsene kaše, kuvana zrna pirinča, kinoe i heljde, kuvana testenina ili kukuruz, šoljica hladnih (gotovih) žitarica; jedna tortilja ili kriška integralnog hleba, polovina peciva ili mafina, tri šoljice kokica...

Akademik dr Miodrag Ostojić: Holesterol ne može da se smanji hranom, ali može ovim!

Pratite Stil na FB

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...

Komentari (1)

Popularni komentari

Slobec

Extra saveti. Uz ovo i manje kolicine cistog mesa, ne preradjevine. Jos da dodam da se od termicke obrade koriste barenje, dinstanje i kuvanje a od masnoca samo maslinovo i kokosovo ulje i maslac i to je to sto se tice ishrane.

Pogledaj sve komentare Pošaljite komentar

Najnovije

Prikaži sve vesti >

Komentari

Učestvujte u kreiranju sadržaja

Učestvujte u kreiranju sadržaja! Pošaljite nam fotografiju uz kratak opis događaja i Stil će objaviti vašu vest!

Pošaljite vest ›

Horoskop

  • Ovan Ovan

    Posao

    Ono što je aktuelno kod vas u toku ovog perioda je...

    Detaljnije... ›
  • Bik Bik

    Posao

    Vaš cilj je veća zarada. Ukoliko ste skoncentrisan...

    Detaljnije... ›
  • Blizanci Blizanci

    Posao

    Želite mnogo više da radite, ali isto tako da se b...

    Detaljnije... ›
  • Rak Rak

    Posao

    Na poslu će vam biti lepo. Radićete možda i više n...

    Detaljnije... ›
  • Lav Lav

    Posao

    Vaša potreba za materijalizacijom je velika i nema...

    Detaljnije... ›
  • Devica Devica

    Posao

    Ovaj period možete da iskoristite za kraća putovan...

    Detaljnije... ›
  • Vaga Vaga

    Posao

    Otežanja koja ste imali polako prolaze i osećate d...

    Detaljnije... ›
  • Škorpija Škorpija

    Posao

    Ukoliko do sada niste ispunili svoje ciljeve, ne o...

    Detaljnije... ›
  • Strelac Strelac

    Posao

    Loše raspoloženje koje ste imali polako vas prolaz...

    Detaljnije... ›
  • Jarac Jarac

    Posao

    Ono što možete da očekujete u toku ovog perioda je...

    Detaljnije... ›
  • Vodolija Vodolija

    Posao

    Robujete rigidnom stavu i ne dopuštate još uvek da...

    Detaljnije... ›
  • Ribe Ribe

    Posao

    Ne želite da budete izigrani, pa ćete pokušati da...

    Detaljnije... ›