Obratite pažnju

Hrana koja uništava metabolizam: Čim je progutate, štetni efekat počinje!

Trans masti su skoro izbačene sa svih tržišta, ali se i danas mogu naći u namazima i raznim industrijskim pecivima, a mogu da izazovu poremećaj u lučenju insulina
Nutricija 14.02.2017. - 22:33h Autor: Lepa&Srećna
Foto: Profimedia

Zdravlja mogu da nas koštaju ne samo kalorije koje gomilamo na tanjiru, već i vrsta namirnica koje dominiraju na našem jelovniku, piše Lepa & Srećna.

 

Nije isto da li pojedete zeleno povrće i kroz njega unesete u organizam 100 kalorija ili ako te iste kalorije "popijete" kroz neki napitak pun šećera i veštačke arome.

 

Koje namirnice treba da zauvek izbacite iz frižidera, jer vam mogu oštetiti metabolizam čim ih pojedete?

 

Zaslađena pića
Ne samo što su slatka, već su zaslađena najgorim mogućim zaslađivačem za naše zdravlje - fruktoznim sirupom! Ova supstanca nalazi se često i u brzoj hrani, a dovodi do takozvanog metaboličkog sindroma!

 

Trans masti
Trans masti su skoro izbačene sa svih tržišta, ali se i danas mogu naći u namazima i raznim industrijskim pecivima. Trans masti mogu dovesti do poremećaja u lučenju insulina i tako usporiti metabolizam i doprineti gomilanju masnih naslaga, naročito u predelu stomaka.

 

Namirnice koje gutaju kalorije: Sa ovih 6 trikova, smršaćete kao od šale!

 

Foto: Shutterstock
Foto: Shutterstock

Beli hleb
Beli hleb i drugi prosti ugljeni hidrati brzo se vare jer nema vlakana koji bi ga usporili, ali i naterali organizam da troši kalorije za varenje, To momentalno obara brzinu metabolizma.

 

Neorgansko meso
Goveda koja se gaje na farmama dobijaju veliku količinu antibiotika, koji se kroz meso mogu preneti u ljudski organizam. Oni štetno deluju na "dobre" bakterije u digestivnom traktu i menjaju proces prerade hranljivih materija pa doprinose bržem gojenju. Zato je uvek bolje jesti meso organski gajenih životinja.

 

Neorganske jabuke
Istraživanja su pokazala da pesticidi iz neorganskog voća i povrća uništavaju naš metabolizam i utiču na stvaranje masnih naslaga. Posebno smo ugroženi kada jedemo jabuke, jer je poznato da je jabuka voće koje se najviše prska. Potrudite se da kupujete namirnice organskog porekla, ali svakako ih dobro operite pre konzumiranja.

 

Biljno ulje
Omega 6 kiseline koje u svoj organizam unosimo preko biljnog ulja mogu usporiti rad našeg metabolizma i dovesti do stvaranja masnih naslaga. Ove kiseline čine da se nivo insulina u našem organizmu promeni, što dovodi do pretvaranja karbohidrata u masne naslage, kao i do poremećaja leptina, hormona koji našem organizmu daje znake sitosti. U dijeti je najbolje da koristimo maslinovo ulje.

 

Znali su samo da umire, ali ne od čega: Telo joj bilo potpuno zatrovano nečim što svi jedemo!

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...