Od neupadljivog proizvoda do najnovijeg HITA! Pogledajte za kojim proizvodom vlada pomama

U vreme pandemije korona virusa imali smo velike nestašice toalet-papira, ljudi su ga kupovali u neverovatnim količinima, ne gledajući ko ga proizvodi niti kakav mu je sastav.

Lepi & Zdravi
Autor:
Od neupadljivog proizvoda do najnovijeg HITA! Pogledajte za kojim proizvodom vlada pomama
Foto: Shutterstock

Nekoliko godina kasnije, svet se preokrenuo u drugom smeru - sad ne samo da pazimo šta kupujemo već je izbor toalet-papira deo šire slike o vama i postao je statusni simbol.

Na rafovima širom sveta pa i u Srbiji postoje raznovrsne linije toalet-papira, na nekim pakovanjima su nacrtani primamljivi motivi za kupce koji treba da ih odvrate od čitanja sastava, neki toalet-papiri su u boji, drugi opet imaju miris, treći su reciklirani... Ipak "kralj" među toalet-papirima nametnuo se tiho u domaćinstvima i postao je podjednako važan kao i kozmetika koju stavljate na lice, a reč je o neizbeljenom toalet-papiru od 100 odsto celuloze.

Taj papir je sam po sebi neupadljiv na rafovima - on nije snežno beo već je u prirodnoj boji drveta i na pakovanju je istaknuto da je od 100 odsto celuloze. Prilikom njegove proizvodnje nisu dodavane hemikalije, a pažljivi i odgovorni pojedinci već znaju da je taj papir najzdraviji za njih. Vremenom je nebeljeni papir postao statusni simbol.

Braon papir videćete u svim modernijim toaletima, u kupatilima luks restorana i novih hotela koji su okrenuti kvalitetu i zadovoljenju svojih izbirljivih gostiju. Izbor toalet-papira postao je daleko važniji nego što je nekad bio. Toalet-papir govori mnogo o vama - da li vrednujete svoj novac, koliko pazite na svoje zdravlje, koliko ste odgovorni prema sebi i porodici, da li vam je kvalitet važan...

I apsolutno je jasno zašto je braon toalet-papir postao statusni simbol - jer na sva ova pitanja daje pozitivne odgovore i šalje poruku da kupujete pametno, da vam je kvalitet iznad kvantiteta, da ste odgovorni prema sebi i okolini, da niste bahati i nepažljivi. Svetski, moderni influenseri koji promovišu zdrav i odgovoran život, a čiji snimci imaju milione pregleda, uvek u svom kupatilu drže i braon toalet-papir. To nije slučajno.

Donedavno su svi sakrivali toalet-papir po kupatilima, slagali ga u ormarić jer je "sramota" da bude izložen i svima pred očima. Sada je toalet-papir naslagan u obliku piramide u toaletima, deo je dekoracije i gotovo uvek je u braon boji. Pored njega videćete neki skupoceni sapun, brendirani peškir i luksuzne kupatilske elemente. I gotovo sigurno nećete čuti objašnjenje influensera zašto mu je neizbeljeni papir u luksuznom toaletu - jer se takav izbor podrazumeva.

Koja je razlika između nebeljenog i recikliranog papira?

Nebeljeni toalet-papir nije isto što i reciklirani. Reciklirani papir ima sličnu boju, ali njegova tekstura je već "na oko" lošija. On se pravi od papirnog otpada, punog olova. Istraživanja su otkrila da reciklirani papir u sebi ima BPA, bisfenol A, opasnu hemikaliju koja se apsorbuje u ljudsko telo i može dovesti do niza ozbiljnih oboljenja. Za razliku od njega, nebeljeni papir ima lepu teksturu, odlikuje ga izuzetna mekoća, zdrav je, napravljen od 100 odsto celuloze.

Njegova boja je prirodna, nema nikakvih dodataka ni hemikalija kao drugi papiri. Nebeljeni papir od celuloze je zato prvi izbor svakog odgovornog i uspešnog pojedinca koji ceni sebe i bira kvalitet.

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs